Samsung Jet 90 Complete extra titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 90 Complete extra titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joanna 13-06-2021

Top apparaat

Super product, gekocht paar weken geleden, doet wat moet doen en extra baterij is enorm handig. Licht, makkelijk in gebruik, aanrader

René 10-06-2021

Prachtige Handheld stofzuiger. Wij zijn er blij mee.

We hadden eerder al eens een handheld stofzuiger gekocht van een goedkoop merk om het eens uit te proberen. Na een x aantal jaar werd de kwaliteit van het apparaat toch minder en besloten we voor een beter merk te kiezen. We kwamen bij de SAMSUNG jet 90 uit. Wat een mooi ding. Beetje zwaar in de hand maar dat komt natuurlijk door het punt waar de motor zich bevindt. Veel extra's om zo ook de moeilijke plekken in huis te bereiken. Wij zijn er super tevreden mee.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Mooie looks

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Prijzig.

Andre 09-06-2021

Handzaam. superlicht. Super zuigkracht.

Een geweldig apparaat. Boven verwachting. Je pakt ‘m snel. Handige hulpstukken waarvan sommige uitschuifbaar zijn. Alle hulpstukken zijn op het staande laadstation op te hangen mbv handig klik systeem. Zuigmonden zijn uit elkaar te halen om schoon te maken. uitwasbaar stoffilter.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Handig opbergsysteem voor adapters
  • Licht
  • Handig kliksysteem om adapters snel te wisselen
  • Staand laadstation.

Soraya 09-06-2021

Mooie luxe Steelstofzuiger.

De Samsung Steelstofzuiger is een luxe steelstofzuiger die goed en lang zuigt. Het is een wat zwaardere steelstofzuiger die prettig in de hand ligt. Ook vind ik de standaard waar je de steelstofzuiger in hangt superhandig en bijna alle andere accessoires kan je ook op de standaard plaatsen. Twee accu’s om lang te kunnen zuigen. Kortom ben blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Zuigt lang, twee accu’s.
  • Zuigt goed
  • Stevig
  • Handige standaard
  • Vele handige accessoires

Minpunten

• Iets zware steelstofzuiger
  • Hoge prijs

Ingrid 05-06-2021

Perfect

Fantastische stofzuiger, snoerloos, helemaal geweldig, voldoende zuigkracht en accessoires bijgeleverd, niet twijfelen om deze stofzuiger te kopen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Compleet

BVG 02-06-2021

Super stofzuiger

Krachtige stofzuiger met lange batterijduur. Mooi ontwerp en handig in gebruik. Een aanrader ! ......

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • goede batterijduur

Patricia 25-05-2021

Jet air

Het is een super stofzuiger. Makkelijk overal onder stofzuigen.
Alleen jammer dat er de dweil niet bij zit.

Pluspunten

• Top

Minpunten

• Geen dweil

Fijne stofzuiger 24-05-2021

Fijne stofzuiger, makkelijk in gebruik

Werkt zoals verwacht, goed wendbaar, zuigt echt alles op. En met de extra batterij kun je lang werken.

Pluspunten

• Handig
  • Altijd gebruiksklaar
  • Makkelijk op te bergen door standaard.
  • Met extra batterij voor goed doorwerken

Minpunten

• Maakt wel wat geluid op de hoge stand

bas 24-05-2021

handige steelstofzuiger en compleet

En zeer handige steelstofzuiger met veel accessoires en zuigt prima op tapijt. met een lange accuduur.

FrankvH 20-05-2021

Fan-tas-tisch!!!

Wat handig, nieuwe manier van stofzuigen! Ook snel de auto en de trap meepakken. Wordt zelfs nog leuk!

Pluspunten

• Mobiel

Minpunten

• ik heb er maar 1

Erik 18-05-2021

Mooi, handig en een aanwinst

Eerste indruk? Heel goed. Goede zuigkracht, veel accessoires, handig op te bergen, kortom, een goed apparaat. Enige nadeel; hij is wat zwaar als je wat langer boven je macht wilt werken, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de degelijkheid. Dat geeft gewicht.
2 accu's is bijna een must als je hem wat meer gebruikt. Vooral op de hoogste stand gaat hij best snel leeg. Maar ook dat is begrijpelijk, het vergt wel wat stroom zoveel power!

Pluspunten

• Sterk
  • Handig
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• soms wat zwaar.

Lucy 13-05-2021
  • Product gekregen

mooi apparaat, zuigt goed en dubbele accu

Zeer tevreden. Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe stofzuiger, veel vergeleken en deze op het oog. Veel positieve reviews gelezen en kwam beter uit de bus dan duurdere concurrent. Uiteindelijk als cadeau gekregen. Stofzuiger komt met veel accessoires en een dubbele accu. Zuigkracht is goed. Opvangbak is wel klein, maar gelet op allergie is het beter om gelijk te legen. Oplaadpunt heb ik (nog) niet aan de muur bevestigt, maar zelfs met de stofzuiger er in blijft hij rechtop staan. Zorg er wel voor dat de steel genoeg is uitgeschoven, zodat deze de grond raakt. Opladen van de accu ging tegen verwachting in best wel snel, maar misschien omdat het de eerste keer was. Al met al tevreden.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • dubbele accu
  • veel accessoires

Minpunten

• kleine opvangbak

S. Bos 08-05-2021

Goede keuze JET 90

Na andere merken getest te hebben gekozen voor de Samsung JET 90 met veel mogelijkheden en makkelijk in gebruik.

Sjaak 07-05-2021

Hele handige en degelijke stofzuiger

Met deze stofzuiger wordt stofzuigen echt leuk. Geen gezeul met een apparaat met snoer. Er zijn veel handige accessoires meegeleverd.

Pluspunten

• Aan knop hoeft niet continu ingedrukt te worden
  • Handige accessoires en opzet stukken.
  • Standaard met oplader
  • Ziet er degelijk uit

Monique 07-05-2021

Mooi design en variabele zuigkracht

De Samsung Jet 90 Complete extra titanium net 2 dagen in bezit en ben zeer enthousiast!
Het is een mooi compact op te bergen omdat alle zuigmonden op het bijgeleverde laadstation te klikken zijn. Erg fijn dat er een 2e batterij bijgeleverd is die ook tegelijk met de batterij op de stofzuiger in een aparte houder op het laadstation opgeladen kan worden .
Voor de trap is de afklikbare kruimeldief ideaal! De zuigkracht is variabel en op volle stand valt ook het geluidsniveau mee.
Al met al een goede aankoop die hopelijk nog jaren meegaat!

Pluspunten

• mooi design
  • alles klikt goed in elkaar
  • goede zuigkracht

JOHN 25-04-2021

Veelzijdig

Veel completer kun je een steelstofzuiger niet kopen. Werkelijk alles zit er aan of er bij, inclusief 2 accu's. Prima oplaadsysteem, verschillende borstels, je kunt de stofzuiger klein maken en er een flexibele kop opzetten zodat je in elk hoekje of op elke plank/verhoging kunt stofzuigen.

Pluspunten

• compleet en krachtig zuigsysteem
  • licht prima in de hand, niet zwaar
  • flexibel door veel accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt